Hoppa till huvudinnehåll

Driven och ansvarstagande medarbetare sökes till vår IT-support

Vi behöver förstärka vårt supportteam på CANEA med en ny medarbetare! Är du den som kan hjälpa oss att skapa ännu nöjdare kunder? Just nu arbetar vi med att bredda vårt erbjudande och därför kommer tjänsten ge möjligheter för rätt person att ta mer ansvar. Framöver ser vi potentialen att forma nya vägar att möta våra kunders behov i allt från konfigurationshjälp till att fånga nya behov och planera uppdateringar.

Vi söker dig som drivs av att hjälpa och stötta våra kunder med fokus på support men som på sikt vill ta mer ansvar och stötta kunden att få maximal nytta av CANEA ONE. Du är en person med social kompetens som tycker om att ha mycket kundkontakt och är van att uttrycka dig väl i tal och skrift. Självklart är du ”service minded” och en problemlösare som tar ansvar för dina case från start till mål. Erfarenhet inom ISIT-support och webbapplikationer är ett plus men är du nyutbildad med ett driv och en vilja att lära kommer du snabbt in i rollen.

Tjänsten innebär att du kommer supporta våra kunder och deras användning av CANEAs egenutvecklade system CANEA ONE. Systemet hjälper våra kunder att bli mer effektiva i sin vardag med dokument-, projekt- och ärendehantering samt processmodellering och strategi med måluppföljning. Du kommer att arbeta med både lokala och globala kunder i en utvecklande miljö som erbjuder utmaningar varje dag. Dina blivande kollegor är några av de främsta inom IT-området vilket gör att du ständigt utvecklar din kompetens – och självklart delar med dig av din.

Vi vill att du ständigt utvecklas och därför satsar vi stort på kompetensutveckling. Du får en gedigen introduktion och utbildning i våra metoder, produkter och tjänster, och du får också gå ett antal av våra egna utbildningar. Som anställd har du sedan tillgång till vårt breda utbud av utbildningar, men vi genomför löpande även andra satsningar på kompetensutveckling, både på individ- och gruppnivå, för att hela tiden vässa oss.

Möt Rikard som är Customer Service Manager på vår support. Klicka här!

Annonsinfo

  • Göteborg
  • IT Leverans/Eftermarknad

Kontakt
Michael Åkerman
0708 34 03 76
michael.akerman@canea.se

Ansök

Kontaktinformation
Ladda upp CV / Personligt brev
Filer måste vara mindre än 10 MB.
Tillåtna filtyper: pdf.

Läs mer