Hoppa till huvudinnehåll

Är du vår nya säljande Teamleader?

CANEA är ett bolag som är under stark och stabil organisk tillväxt. Vi erbjuder marknaden och vår stora kundbas en tjänste- och produktport­följ inom Management Consulting, Utbildning och IT. Vi verkar över hela Sverige med en global närvaro i över 20 länder via affärspartners.

Som medarbetare på hos oss ingår du i en vinnande och växande organi­sation med många nöjda kunder och gott rykte på marknaden. Här uppmärksammas du som individ, och är med och bygger din och vår framtid!

Du kommer att ha en delad tjänst där du som Teamleader ansvarar för innesäljsavdelningen som idag består av 4 medarbetare. Du ska leda och motivera gruppen, men också fördela och följa upp arbetet. Du har resultatansvar och arbetar aktivt för att driva förändringar och utveckla både processer och arbetssätt. Du har ansvar för att gruppen arbetar effektivt och har också stort fokus på gruppens välmående.

I den andra delen kommer din uppgift som innesäljare vara att öka marknadens kännedom om våra produkter och tjänster inom affärsområdet Utbildning och du arbetar i nära samarbete med säljledningen och övriga medlemmar i teamet. Arbetet är omväxlande och du kommer arbeta med både nya och befintliga kundkontakter, ta hand om förfrågningar och bokningar, boka säljmöten, följa upp leads från seminarier, mässor och utbild­ningar, ta fram offerter och delta i marknadskampanjer.

Vi ser gärna att du
har ett starkt driv och förmågan att arbeta med långsiktiga kundrelationer. För att lyckas i rollen behöver du ha tidigare erfarenhet av försäljning och då gärna tjänsteförsäljning mot B2B. Vi ser med fördel att du arbetat som Teamleader eller motsvarande tidigare. Du är lättlärd och förstår både de produkter och tjänster vi säljer samt hur dessa kan hjälpa kunden i deras verksamhet. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i såväl tal som skrift samt har goda IT-kunskaper. Är du dessutom en förtroendeingivande person med starkt kundfokus och skinn på näsan kan du vara den vi söker.

Vi erbjuder dig
en trevlig arbetsplats mitt i centrala Göteborg och du kommer att ingå i ett team med stor gemenskap och öppenhet där alla bidrar till en trevlig stämning och motiverar varandra. Vi tycker att personlig utveckling är viktigt, vilket innebär att du kommer att gå våra egna utbildningar för att lära dig mer samt att du får coachning som får dig att utvecklas i rollen som säljare. Du ingår i vårt affärsområde Utbildning men du kommer också att samverka med affärsområdesledning, kundansvariga och övrig säljorganisation.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträdesdag snarast. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Niclas Borenstein på SW, tel. 031-333 54 83. Maila din ansökan till niclas.borenstein@sw.se

Annonsinfo

  • Göteborg
  • Sälj/marknad

Kontakt
Niclas Borenstein
niclas.borenstein@sw.se

Möt dina blivande arbetskamrater

Längtar du efter frihet, möjlighet att påverka och ta ansvar? Hos oss ger vi dig möjligheten – vi förväntar oss att du tar plats och driver idéer tills dess att de är förverkligade.