Hoppa till huvudinnehåll

Tekniker till CANEAs eftermarknadsteam!

Annonsinfo


Placering
Göteborg

Typ av tjänst
IT - Leverans / Utveckling / Eftermarknad

Sista ansökningsdag
2020-03-07

Ansök
Är du ett problemlösande IT-proffs som vill ta ett större, tekniskt ansvar och arbeta med förvaltningen av CANEA ONE - verksamhetssystemet med flera hundratusen användare?

 
Vi på CANEA behöver förstärka vårt eftermarknadsteam med en ny kollega och söker dig som brinner för IT, problemlösning och kunddialogen. Vi är ett stabilt tillväxtföretag där du får frihet under ansvar, en prestigelös arbetskultur och utvecklingsmöjligheter.
 
I teamet gör du Joakim, Rikard, Renato, David och Maxim sällskap. De arbetar tätt tillsammans och ansvarar för förvaltningen av CANEA ONE genom att stötta kunderna i deras användning av produkten för maximal nytta.
 
CANEA ONE är en webbaserad lösning som hjälper våra kunder att bli mer effektiva i sin vardag med dokument-, projekt- och ärendehantering samt processmodellering och strategi med måluppföljning. Ärendena är generellt något mer avancerade ärenden och som supporttekniker behöver du därför bibehålla en aktiv dialog med kund via telefon och vårt ärendeflöde. För att ge dig de bästa förutsättningarna att komma in i rollen är första fokus i rollen att planera och genomföra uppgraderingar av våra kunders miljöer. När du känner dig hemma i detta kommer rollen successivt kompletteras med supportärendehantering med fokus på tekniska frågor, vi ser gärna att du utvecklas till att bli en teknisk expert på CANEA ONE.
 
I rollen kommer du bland annat arbeta med:

  • Planera och genomföra uppdateringar
  • Teknik- och systemfrågor
  • Konfigurationshjälp
  • Felsökningar och test av nya releaser
  • Partnersupport (internationell)

 
Vi erbjuder dig
Vi vill att du ständigt utvecklas och därför satsar vi stort på kompetensutveckling på CANEA. Du får en gedigen introduktion och utbildning i våra metoder, produkter och tjänster och du får också gå ett antal av våra egna utbildningar. För att du ska få ett bra stöd under din introduktion tilldelas du också en mentor.
Vi tycker om att lära, utveckla och skapa nytta - men också att ha kul på jobbet! För att ha roligt tillsammans och fira våra gemensamma framgångar så anordnas bland annat vår regelbundna afterwork med diverse spännande teman. Vi åker också på teamdagar med respektive avdelning, och inför varje höst samlas hela företaget på CANEA-dagarna för en gemensam kickoff. Som det lilla extra för att sätta guldkant på vardagen dukas det dessutom upp till en härlig morgonfika varje fredag.
 
 
Vem är du?
Det vill vi såklart att du berättar mer om! Däremot tror vi att du är kommunikativ, tar dig gärna an kluriga problem och har ett genuint teknikintresse - då kommer du lyckas galant i rollen. Tjänsten innefattar kontakter både nationellt och internationellt, därför behöver du ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
 
Meriterande för tjänsten:

  • En eftergymnasialutbildning inom IT eller teknik
  • 1-3 års erfarenhet som supporttekniker, gärna med större tekniskt fokus och mer avancerad felsökning/problemlösning
  • Arbetat med systemadministration/konfiguration eller liknande
  • Kunskap i relationsdatabaser, företrädesvis MS SQL Server
  • Erfarenhet av ISIT-support och webbapplikationer
  • Du är en van användare av ärendehanteringssystem

Rekryteringen sker löpande med anställningsstart enligt överenskommelse. Varmt välkommen med din ansökan och hör gärna av dig om du har några frågor!

Annonsinfo


Placering
Göteborg

Typ av tjänst
IT - Leverans / Utveckling / Eftermarknad

Sista ansökningsdag
2020-03-07

Ansök