Hoppa till huvudinnehåll

Annonsinfo

  • Göteborg
  • IT Leverans/Eftermarknad

Kontakt
Sara Pettersson
0727 37 90 76
sara.pettersson@canea.se

Ansök
Brinner du för IT och kundsupport och vill arbeta på ett tillväxt bolag med en egenutvecklad IT-lösning? Är du nyexad och söker din första roliga utmaning?

Brinner du för IT och kundsupport och vill arbeta på ett tillväxt bolag med en egenutvecklad IT-lösning? Är du nyexad och söker din första roliga utmaning? Vi på CANEA behöver förstärka vårt eftermarknad/supportteam med en ny medarbetare. Är du den som kan hjälpa oss att skapa ännu nöjdare kunder?

Om tjänsten

Vårt eftermarknad/supportteam består idag av 4 medarbetare som arbetar tätt tillsammans.

Tjänsten innebär att du kommer supporta våra kunder och deras användning av CANEA’s egenutvecklade verksamhetssystem CANEA ONE.

Systemet hjälper våra kunder att bli mer effektiva i sin vardag med dokument-, projekt- och ärendehantering samt processmodellering och strategi med måluppföljning. Dina blivande kollegor är några av de främsta inom IT-området vilket gör att du ständigt utvecklar din kompetens – och självklart delar med dig av din.

Arbetsuppgifterna innefattar:
  • Arbeta med lokala och globala kunder i en utvecklande miljö
  • Löpande arbete med supportärenden; webbfrågor, användarfrågor, etc.
  • Aktiv dialog med kunderna via telefon och mejl
  • Problemlösning
  • Felsökning och test i kundens system
  • Uppdateringar av CANEA ONE
  • Förvaltningsarbete
Kvalifikationer

Vi söker dig med eftergymnasial utbildning inom IT eller webbteknik, gärna systemvetare eller KY. Du kan vara nyexaminerad och söker din första tjänst.Om du har tidigare erfarenhet som supporttekniker eller inom service är det meriterande. Likaså om du arbetat med felsökning och problemlösning för webbapplikationer. Har du ett stort driv och en vilja att lära kommer du snabbt in i rollen.

Övriga kvalifikationer som är meriterande:

  • ett stort teknikintresse och är nyfiken på tekniska systemlösningar i Windowsmiljöer och webbapplikationer
  • en bred IT-kompetens med kunskaper inom exempelvis webb, applikationsdrift av molnbaserade tjänster, Windows Server och/eller motsvarande infrastruktur
  • kunskap inom datakommunikation, nätverk och brandväggar
  • erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystem
  • viss erfarenhet av systemadministration/konfiguration eller liknande arbete

Då tjänsten innefattar kontakter både nationellt och internationellt behöver du ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Har du kunskaper i norska är det meriterande.

Vem är du?

Vi ser att du är en positiv, utåtriktad och drivande lagspelare som vill arbeta med människor, webbteknik och verksamheter. Du är orädd för att testa nya saker och triggas av problemlösning. I samarbetet med andra är du prestigelös och lyhörd, samtidigt som du tar ansvar för dina uppgifter från start till mål.

Du förstår vikten av att säkerställa en god dialog med kunder, underleverantörer och partners och vill leverera god service. Du uttrycker dig väl i tal och skrift och har ett strukturerad, proaktivt arbetssätt.

Vad erbjuder vi?

Vår arbetsmiljö präglas av kompetens, utbildning och utveckling. Vi ger dig en möjlighet att utvecklas och satsar stort på kompetensutveckling. Hos oss får du en gedigen introduktion och utbildning i våra metoder, produkter och tjänster, och du får också gå ett antal av våra egna utbildningar.

Tjänsten är en tillsvidaretjänst, heltid och du kommer sitta på vårt huvudkontor i Göteborg med utsikt över älven. Våra arbetstider är förlagda till dagtid, kl.08:00-17:00.

Låter detta som rätt utmaning för dig?

Skicka in din ansökan redan nu då vi arbetar med ett löpande urval. För övriga frågor kontakta Sara Pettersson

Annonsinfo

  • Göteborg
  • IT Leverans/Eftermarknad

Kontakt
Sara Pettersson
0727 37 90 76
sara.pettersson@canea.se

Ansök

Kontaktinformation
Ladda upp CV / Personligt brev
Filer måste vara mindre än 10 MB.
Tillåtna filtyper: pdf.

Läs mer