Hoppa till huvudinnehåll

Annonsinfo


Placering
Göteborg

Typ av tjänst
IT - Leverans / Utveckling / Eftermarknad

Sista ansökningsdag
2019-10-12

Kontakt
Jennifer Jensen
073 355 10 06
jennifer.jensen@canea.se

Ansök
Vi på CANEA behöver förstärka vårt Eftermarknadsteam med en ny kollega och söker dig som brinner för IT, problemlösning och kunddialogen. Vi är ett stabilt tillväxtföretag där du får frihet under ansvar, en prestigelös arbetskultur och utvecklingsmöjligheter.

 
Om tjänsten
Vi söker dig med erfarenhet inom support som vill och kan ta ett större tekniskt ansvar och som drivs av att stötta våra kunder med fokus på användarhjälp och problemlösning.
 
I rollen kommer du bland annat arbeta med:

  • Webb-, server- och systemfrågor
  • Konfigurationshjälp
  • Planera uppdateringar
  • Felsökningar och test av nya releaser
  • Partnersupport (internationell)

 
I Eftermarknadsteamet gör du Joakim, Rikard, Renato och Maxim sällskap. De arbetar tätt tillsammans och ansvarar för förvaltningen av CANEA ONE genom att stötta kunderna i deras användning av produkten för maximal nytta.
 
CANEA ONE är en webbaserad lösning som hjälper våra kunder att bli mer effektiva i sin vardag med dokument-, projekt- och ärendehantering samt processmodellering och strategi med måluppföljning. Ärendena är generellt något mer avancerade ärenden och som Supportmedarbetare behöver du därför bibehålla en aktiv dialog med kund via telefon, mejl och vårt ärendeflöde.
 
Vad vi erbjuder dig
Vi vill att du ständigt utvecklas och därför satsar vi stort på kompetensutveckling på CANEA. Du får en gedigen introduktion och utbildning i våra metoder, produkter och tjänster, och du får också gå ett antal av våra egna utbildningar. Du kommer också bli tilldelad en mentor.
Som anställd har du sedan tillgång till vårt breda utbud av utbildningar, men vi genomför löpande även andra satsningar på kompetensutveckling, både på individ- och gruppnivå, för att hela tiden vässa oss.
 
Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid (kontorstider). Du kommer sitta på vårt huvudkontor vid Stenpiren, Göteborg med cirka 85 anställda och en oslagsbar utsikt över älven.
 
För att trivas och lyckas i denna roll tror vi att du har:

  • En eftergymnasialutbildning inom IT eller teknik
  • 1-3 års erfarenhet som supporttekniker, gärna med större tekniskt fokus och mer avancerad felsökning/problemlösning
  • Arbetat med systemadministration/konfiguration eller liknande
  • Kunskap i relationsdatabaser, företrädesvis MS SQL Server
  • Erfarenhet av ISIT-support och webbapplikationer
  • Vana i att använda dig av ett ärendehanteringssystem

 
Du är kommunikativ, tar dig gärna an kluriga problem och har ett genuint teknikintresse. Då tjänsten innefattar kontakter både nationellt och internationellt behöver du ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
 
Låter detta som rätt utmaning för dig?
Vi arbetar med ett löpande urval, så du är varmt välkommen med din ansökan redan nu. Om några frågor dyker upp kan du självklart kontakta oss.

Annonsinfo


Placering
Göteborg

Typ av tjänst
IT - Leverans / Utveckling / Eftermarknad

Sista ansökningsdag
2019-10-12

Kontakt
Jennifer Jensen
073 355 10 06
jennifer.jensen@canea.se

Ansök