Hoppa till huvudinnehåll

Tjänster

Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster vid införande av våra IT-lösningar som ger rätt stöd under arbetet med planering, införande och förvaltning. Tack vare snabb och kompetent driftsättning får verksamheten nytta av investeringen i ett tidigt skede och därmed ökad lönsamhet.

Support

Vi erbjuder tillgång till högkvalificerad rådgivning och assistans samt prioriterad hantering av eventuella frågor gällande användandet av våra IT-lösningar.

Frågor kring systemet ställer du i första hand till er egen organisations så kallade första linjens support. Er systemägare eller systemförvaltare kan hjälpa dig med kontaktuppgifter. På så vis får du som användare snabbaste och bästa hanteringen av ärendet.

Vi på CANEA tillhandahåller andra linjens support. Det vill säga att vi hjälper era supportansvariga att svara på de lite krångligare och kanske lite mer tekniska frågorna vid behov. För att registrera ett supportärende av denna typen klicka på länken:

Registrera supportärende här!

Vår strävan och absoluta målsättning är att IT-lösningarna skall ge maximal nytta hos våra kunder och genom att erbjuda en supporttjänst som är snabb och håller hög kvalitet kan vi nå detta mål.